<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/FJZOLmXZgMg” title=”YouTube video player” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture” allowfullscreen></iframe>
“Hello!
Ebben a videóban hét dolgot szeretnék megosztani, amit az esküvők forgatásáról tanultam, hogy hogyan filmezzünk esküvőket.
Most jöttem vissza St. Louisból, Missouriból, ahol én és a stábom egy lenyűgöző esküvőt forgattunk az egyik főállású filmes tagunknak, aki volt olyan kedves, hogy megengedte, hogy a kulisszák mögül filmezzünk mindent, ami ahhoz kellett, hogy az esküvői filmjük a lehető legfilmszerűbb legyen.
Most már jóval több mint egy éve nem tettünk közzé esküvői oktatóanyagot ezen a csatornán, és úgy gondoltam, hogy ez egy tökéletes alkalom arra, hogy elmondjak nektek néhány dolgot, amit az elmúlt 18 hónap alatt tanultam az esküvők forgatásával kapcsolatban.
A fejlődés egyik legfontosabb része ebben az iparágban az, hogy találj valakit, aki jobb nálad, és tanulj tőle.
Igyekeztem olyan oktatókkal és mentorokkal körülvenni magam, akiktől megtanulhatom, hogyan fejlődhetek.
olyan hihetetlen filmesek, mint Ray Roman, John Bunn, Nick Miller, Film poets, 31 films white és reverie Matt Johnson.
Minden tehetséges egyéniség, akiket követek tanulni, és még közeli barátok lettek.
és miután befejeztem ezt a gyönyörű esküvőt St Louis Missouriban, úgy gondoltam, hogy ez a tökéletes alkalom arra, hogy megosszam veletek hét dolgot a sok dologból, amit a filmes esküvői filmek forgatásáról tanultam.
Hogyan filmezzünk esküvőket
Szóval tovább lépve erre a hét dologra, kezdve az elsővel, ami a vágás szem előtt tartásával történik.
Amikor először kezdtem el, azt hittem, hogy tudom, hogy ezt tudtam, lefilmeztem a részleteket, a menyasszonyt és a vőlegényt, néhány helyszíni felvételt, de aztán amikor a videót szerkeszteni akartam, a videó csak úgy tűnt, mint egy szép klipekből álló montázs.
Nem volt mélység és nem volt történet.
Ez egy esküvői videó volt, nem pedig egy esküvői film, és számomra ez óriási különbség.
El akartam különíteni magam az iparág több ezer videósától, és amikor összehasonlítottam a videóimat az iparág titánjaival, rájöttem, hogy nem a vágást tartottam szem előtt.
A vágás szem előtt tartásával forgatni azt jelenti, hogy elképzeled az esküvői filmed történetét, miközben forgatod.
Például amikor a második fotósom, Nate és én először megérkeztünk a szállodába, azonnal elkezdtünk felvételeket készíteni a környező épületekről és tájakról.
így a városról készítettünk felvételeket, hogy megalapozzuk a helyszínt, mert tudtuk, hogy a filmnek először meg kell határoznia, hogy hol játszódik.
Aztán bementünk a házba, és elkezdtük felvenni a menyasszony végső sminkjét.
Ez a leghízelgőbb felvétel a menyasszonyról, amit aznap kaphatsz, egyáltalán nem, de elmesél egy történetet.
A szertartás előtt mutatja meg a kezdeteket élete legfontosabb napján.
segít a közönségnek kapcsolatba kerülni a menyasszonnyal, mert tudja, hogy készül a nagy napra.
Egy másik példa: amikor a szertartás vagy a fogadás beszédeit veszem fel, nem csak a beszélő személyt akarom filmre venni, hanem a menyasszony és a vőlegény reakcióját is, mert már előre megterveztem a fejemben, hogy amikor a beszédet mondó személyre vágok, a pár arcának érzelmi reakcióját is meg akarom mutatni, ahogy hallgatják.
ami elvezet a második tipphez, hogy legyen egy második fotós.
Régebben teljesen egyedül forgattam esküvőket, és őszintén szólva ez is működhet.
de hadd mondjam el, miért viszek magammal egy második fotóst minden egyes esküvőre, nem számít, hogy mi történik.
Most néhányan azt mondhatják, hogy nem, Jake, de én személy szerint tudom, hogy amikor elkezdtem, egy második fotós olyan luxus volt, amit nem engedhettem meg magamnak, amíg nem láttam az értékét.
Srácok, egy esküvői film nem hasonlít semmilyen más filmhez, amit valaha is készíthettek, mert az esküvőn történtek 90 eseménye csak egyszer történik meg.
Egyetlen felvételed van, és ha elszúrod, örökre elszáll.
És nem csak ez, de csak egy ember vagy, és csak egy helyen lehetsz egyszerre, és egy szögből csak ennyit tudsz közvetíteni és megmutatni.
Itt van egy példa arra, hogy miről beszélek, ebben az első képben a menyasszony és a vőlegény első pillantását láthatod egyetlen szögből.
aztán ugyanezt a jelenetet két különböző szögből összevágva látod. Nézd meg.
yeah don’t cry I’m already there beautiful day don’t cry I’m already
A második szögből a jelenetnek több érzelem és mélység adódik.
Igen, valószínűleg felállíthatnál egy kamerát egy állványra, hogy mindkét szöget rögzítsd. Ez egy lehetőség, de az idő, amit a második kamera felállításához kellene szedned, hogy biztosan forogjon, vedd le és állítsd vissza a következő jelenethez, valószínűleg lemaradnál egy pillanatról, ami gyönyörűen mutatna a filmben.
A második fényképezőgép lehetővé teszi, hogy ugyanazt a jelenetet több szögből és több fókusztávolságból rögzítsem.
Ez további szögeket és lehetőségeket biztosít a végső vágáshoz.
A második fotós biztosítja azt is, hogy az esküvő minden pillanata lefilmezésre kerüljön.
Vannak olyan napszakok, amikor 15-20 percet kell szánnom arra, hogy felállítsam az állványokat, a lámpákat, a hangvevőt, a mikrofonokat, a lencséket stb. és sok minden történhet ebben a 20 percben.
amikor van egy második lövészem, akkor koordinálhatom, hogy egyikünk a felszerelést állítsa fel, míg a másik filmez, soha nem hagyunk ki egy pillanatot sem.
A második fotósom feldobja a filmemet, feldobja a produkciót, és lehetővé teszi, hogy kétszer annyi felvételem és lehetőségem legyen, mintha valaki egyedül forgatna.
és mivel ez feldobja a produkcióimat, többet tudok kérni érte.
A harmadik tipp a fókusztávolságok
Gyorsan végigmegyek néhány kötelező fókusztávolságon, amelyeknek minden esküvői filmes táskájában ott kell lenniük, valamint azon, hogy én személy szerint mire használom és szeretem őket.
Az első fókusztávolság, amire szükségem van az esküvőkön, és véleményem szerint a legfontosabb, az a 70-200 milliméterem.
ez az objektív abszolút kötelező és abszolút játékváltó.
Az esküvők arról szólnak, hogy a lehető legjobban megörökítsük az esküvőt anélkül, hogy akadályoznánk a vendégek élményét.
ez az objektív lehetővé teszi, hogy minden ceremónia és minden fogadás során nagyon messziről is megörökítsd a fontos pillanatokat Két 7200-as fényképezőgépem van mindig, hogy az esküvő napjának legfontosabb elemeit megörökítsem.
És a második fókusztávolság, amit szeretek, az 50 milliméteresem.
Ez az objektívem mindenhez, szinte az egész napot a kamerámon tölti.
Hízelgő a portrékhoz és gyönyörű a részletképekhez.
A harmadik fókusztávolság a 85 milliméteres, amit a második fotósom használ a nap 90 részében.
A stílusom miatt szeretem a szűk szögeket, és amikor az 50-esemmel készítek egy felvételt, még szűkebb szöget akarok, hogy a szerkesztésnél közbe tudjak vágni, és a 85-ös tökéletesen teljesíti ezt a feladatot.
A negyedik fókusztávolság, amit szeretek, a 24 milliméteres az összes nagy látószögű felvételemhez.
ez egy nagyszerű fókusztávolság a táj és a helyszín bemutatására, ahol a film játszódik, és segít a nézőnek, hogy nagyszerű képet kapjon a környező területről.
Szóval ez a négy fő objektív, amit szerelmesen használok. Nem fogok minden egyes objektívre kitérni, amit használok, de van még sok más is.
A negyedik tipp a világítás
Régebben azt hittem, hogy megúszhatom anélkül, hogy lámpákat vásárolnék.
Azt hittem, hogy ez egy olyan luxus, amire nincs szükségem, ó, mekkorát tévedtem, a világítás megváltoztatja a játékot, minden más fölé emeli a filmjeidet, különösen a történeted magját, ami a szertartási fogadalmak és a fogadás tósztjai.
Az esküvői helyszínek többnyire nem a nagyszerű világításukról híresek.
a helyszín célja, hogy egy hangulatos, hívogató megvilágítást hozzon létre, ahol az emberek pihenhetnek és kényelmesen érezhetik magukat, de anélkül, hogy néhány.
Jó megvilágítás ez lapos sötét felvételeket eredményez, amelyek arra kényszerítik Önt, hogy felhúzza az iso-t, ami szemcséssé teszi a felvételeket.
Minden esküvőre három core swx fáklyás led lámpát viszek magammal, hogy megvilágítsam a jeleneteimet.
A beszédeknél van egy-egy fény a párnak és a beszédet adónak, majd egy további fény, mint a háttérvilágítás, hogy elválassza az alany körvonalait a sötét háttértől, és ez nem csak segít egy élesebb, professzionálisabb kép létrehozásában, de akkor is segít, ha a helyszín funky világítással rendelkezik, és megerősíti, hogy a világítás a jelenetben természetes, éles és hízelgő, nagyon, nagyon ajánlom.
Befektetés jó fények tipp ötödik számú audio és talán a legfontosabb lépés ki mind a hét audio az, ami a videó egy film a montázs egy történet a diavetítés egy videó egy erőteljes filmes remekmű audio segít közvetíteni érzelmeket kap, akkor csatlakozik az esküvő napján, és lehetővé teszi, hogy dolgozzon ki egy személyes kapcsolatot a a párral a szertartások és a fogadások hangfelvételei olyan dolgok, amelyek segítenek feldobni a filmedet, de nem csak ezek a pillanatok a nyilvánvaló pillanatok, amelyeket hangfelvételre van szükség, hanem minden, nézzük meg még egyszer az első pillantást először hang nélkül, csak zene, majd újra hanggal nézd meg [zene] ne sírj, már ott vagyok [zene].
Vegyük észre, hogy mennyivel érzelmesebb ez a jelenet, nézzünk meg egy másik esküvőt, ahol a hang nem csak az énekhangból, hanem a környezeti zajokból származik minden felvételen.
Nézd meg úgy érzem, mintha nyertem a lottón veled valaki, aki annyira különleges valaki, aki teszi az életem és a világom ezerszer jobb, csak azzal, hogy mellettem [zene] te vagy a legjobb barátom te tettél engem egy jobb ember megmutattad nekem, mi az igaz szerelem, és továbbra is megmutatja nekem, hogy ugyanaz a szeretet és támogatás minden nap ez valami, ami igényel szorgalom és a forgatás a szerkesztés szem előtt tartva tanultam ezt John Bunn aki után küldött neki az egyik legbüszkébb szerkesztések reménykedve egy vállveregetés mondta, hogy olyan közel volt, hogy tökéletes minden hiányzott, hogy volt több hang, és azóta igyekszem gondoskodni arról, hogy a közönségem minden egyes klipet halljon. Hatodik tipp: a beszállítókkal való együttműködés Az esküvői nap zökkenőmentes lebonyolításának fontos része az egyes beszállítókkal való kommunikáció, és ez az esküvőszervezővel kezdődik, még jóval az esküvő napja előtt. Az esküvőszervező az én kapcsolattartóm, ők jobban ismerik az esküvőt, mint a menyasszony.
Régebben a menyasszonyhoz fordultam az összes kérdésemmel, és ez csak egy újabb dolog volt, amit a menyasszony a tányérján volt egy amúgy is zsúfolt napon, de most már gondoskodom arról, hogy nagyszerű kapcsolatot alakítsak ki az esküvőszervezővel, hogy mindannyian ugyanazon az oldalon legyünk, és hogy a nap és az idővonal a lehető legsimábban menjen, és egy másik hatalmas előnye, hogy nagyszerű kapcsolatunk van az esküvőszervezővel. ha lenyűgözöd őket a profizmusoddal és a végső videóval, akkor több ügyfelüknek is átadnak téged egy másik fontos beszállító, akivel jól kell együtt dolgozni, az a fotós Missouriban a menyasszony egy hihetetlen fotóst bérelt fel, hogy megörökítse a napját, Kristen Hendricks, de voltak már olyan esküvők, ahol ez nem így volt, néha a fotósok és a videósok egyszerűen nem jönnek ki egymással, és ez előfordul.
Az alapelv az, hogy profi legyen a kommunikáció és a legjobbat tegyük meg, hogy a legjobb eredményt érjük el együtt fontos, hogy nagyszerűen induljunk el, és a nap folyamán én vagyok.
Folyamatosan megkérdezem tőle, hogy mindent megkapott-e, amire szüksége volt, elmagyarázom neki, hogy milyen felvételeket kell készítenem, amikor ő végzett az övével, kommunikálok vele, hogy hol leszünk a fontos pillanatokban, és még csak ötleteket is cserélünk egymásról, és senki ne nézzen a kamerámra, kérem, igen, mindig nézzen rám, csak… Csak csináld a képet, és csináljuk újra. Mindig azt mondom nekik, hogy mint a legénybúcsúban, fussanak egymás felé, ugorjanak rá, de ne felüljenek rá, hanem lógjanak, és amikor hihetetlen kapcsolatot tudsz kialakítani a fotóssal, a nap egy álom lesz, mindketten ott vagytok, ugyanazt csináljátok, és megtehetitek.
Dolgozzunk egymás mellett sok fotós, akikkel dolgoztam, nagyszerű barátaimmá váltak, és képesek voltunk egymást több munkával és több ügyféllel ellátni, határozottan voltak olyan időszakok, amikor a fotós tönkretette a felvételemet, vagy nem volt hajlandó barátságos lenni, és ez rendben van, ez rajtuk múlik, még mindig a lehető legjobban tudom végezni a munkámat. A következő fontos beszállító a dj. A dj irányítja a szertartás hangját, a fogadás hangját, a köszöntőket, és látja a fogadást, hogy haladjon előre. Fontos, hogy kommunikálj vele arról, hogyan fogsz csatlakozni a hangfelvételhez, és hogy tiszteletben tartsd a helyét. Oké, bekapcsolom az egyiket… hangszóróhoz csatlakozom, csatlakozhatsz a táblához, csatlakozhatsz ahhoz a hangszóróhoz, mert az a hangszóró, amit kaptam, csak egy zoom h1-em van, valószínűleg csatlakoztatom a tábládhoz, ez jó, ez rendben van, és ismétlem, a jó kapcsolat kialakítása az eladókkal majdnem mindig jó kritikához és több munkához vezet, és a mi… utolsó tippünk a hetes számú tipp a pózolás a pároknak számomra az esküvői film három fő részből áll, amire az ügyfél örökké emlékezni fog és ami a leginkább kiemelkedik az esküvői filmjükből az első pillantás, a szertartás és az esküvői ruha viselése olyasmi, amit sok menyasszony soha többé nem fog megtenni.
És annyi pénzt költenek a ruhájukra, a hajukra és a sminkjükre, és emlékezni akarnak arra, hogyan néztek ki életük legfontosabb napján, ugyanúgy, mint a vőlegény és az ő öltönye és a részletei, és ennek nagy része azon múlik, hogy tudod, hogyan kell pózolni ezeket a párokat, hogy kiemeljék a személyiségüket és a részleteiket Szeretek jól szórakozni a párommal és személyeskedőnek lenni, itt van néhány gyors mögé- a kulisszák mögött a 15 perc, amit a menyasszony és a vőlegény Missouriban töltöttünk. Ez az, ez az, maradj pontosan ott, ahol vagy, rendben, visszavonulok Steve, azt akarom, hogy mutasd meg az értelmezésedet arról, hogy mi a szenvedélyes csókok, ne fogd vissza magad itt az x játék módban, rendben, három, kettő, egy és üsd meg és szenvedélyes a pasim, szent és igen, tartsd az arcát.
Azt akarom, hogy adj neki egy pár csókot néha-néha ó, istenem Lauren ez gyönyörű, imádom ezt [zene] ez az évad a legénybúcsúban rendben ez jó és az online tanfolyamunkon belül megadjuk a 10 legjobb pózt, amit az összes páromnak használok, szóval nézd meg, ha még nem tetted volna meg, szóval csak hogy átnézzük. a hét tippünk: első számú: a vágás szem előtt tartásával fotózz, második: legyen egy második fotós, harmadik: használd a legjobb fókusztávolságokat, negyedik: fektess be jó világításba, ötödik: rögzítsd a hangot mindenhol, hatodik: dolgozz jól és kommunikálj jól az eladóiddal, hetedik: tudd, hogyan pózolj a pároddal, de… mára ennyi, mindenki maradjon velünk a videó után, hogy megnézhesse a missouri esküvő végleges trailerét és a teljes film linkjét az alábbi leírásban, és azok számára, akik nem tudják, hogy készítettünk egy mini tanfolyamot, amely megtanít mindent, amit tudnod kell az esküvői videós vállalkozásod elindításáról 30 év alatt. oktatóanyagok, amelyek végigvezetnek, hogy milyen felszerelést használok és ajánlok, hogyan kell filmezni a szertartásokat, hidakat, hidakat, fogadásokat, hogyan kell pózolni, hogyan kell szerkeszteni, hogyan kell színezni, hogyan kell növelni az Instagramot, hogyan kell kezelni a szerződéseket, számlákat, árlapokat és brosúrákat, és még sok minden mást, több mint 3 000 tagunk van a privát facebook csoportunkban az egész világból.
Világ és szeretnénk, ha te is közéjük tartoznál, így az alábbi linkre kattintva többet megtudhatsz a mini tanfolyamunkról, az esküvői videó profikról, valamint az esküvői videó profikról, amelyek között szerepel ennek a gyönyörű missouri esküvőnek a teljes munkarajza, így ha látni akarod, hogy mi ment a filmezésbe az elejétől a végéig, kattints az alábbi linkre, és a teljes tanfolyamunkba is beleugorhatsz… time filmmaker, amely nem csak az wedding video pro-t tartalmazza, hanem több mint 400 további oktatóanyagot tartalmaz mindenről, amit a filmkészítésről tudni kell, ezt a linket is beillesztjük a leírásba, de mára ennyi srácok, köszönjük, hogy néztétek, ha még nem tettétek meg, nyomjátok meg a feliratkozás gombot, kövessetek minket az instagramon a fulltimefilmmaker címen, és osszátok meg velünk a .
Kommentekben, hogy milyen videókat szeretnétek látni legközelebb, de mára ennyi srácok, ha van még kérdésetek, kérlek, tudassátok velünk [zene] ez a szent pillanat a kezdete annak, hogy Isten továbbra is formálni és alakítani fog, hogy azzá tegyen titeket, akivé mindig is akartatok [zene].
Hogy ebben a nagyszerű ajándékban, a közös én nagyszerű érzésében olyan emberek lesztek, amilyenek mindig is akartatok lenni együtt.”